Roa mig på tåget hem...!!

Jaha då ska man åter igen blir stostadsbo! Och gud så bra de känns! Känner på mig att de kommer att bli riktigt bra å riktigt roligt! Att bo med Elin är nog de bästa man kan göra!! ...tror jag i alla fall!! Men bara de ja har hört om den staden å de ja hört om lägenheten å allt annat gör att ja längtar väldigt, väldigt mycket till söndag då vi ska åka upp! Ooo så mycket ja längtar! Ja ska få världens bästa sambo!!! Så nu måste ja bara fixa ett par draperier till mitt rum, då de inte finns några dörrar! Men ja har hört att dom har bra många fina billiga tyger på Ikea å eftersom att ja är så himla händig (?..)  så ska ja nog kunna åna detta fint! Men ja undrar om de finns några ljudisolerande tyger =P Äh ja å Elin kommer nog att vänja oss =P Om de nu finns några vettiga karlar i den staden som inte e dryga =P *ler* Men men!!

    

Nu sitter ja vilket fall som helst på tåget å har tråkigt? och till råga på allt blir vi nu dessutom 20 minuter sena! Roligt! Men, men that?s life! Men en fördel med de e ju att de mitt emot mig sitter en kille som faktiskt inte ser helt tokig ut! Så utsikten är i alla fall bra! Hihi! Trodde ett tag att han skulle av i Strömstad, då fundera ja på hur ja möjligen kunnat missa honom på Cod i ett helt år! Men icke? han ska av tidigare?attans!

Träffade Niklas idag innan ja skulle med tåget! Lika söt som alltid å så sjukt vältränad! Nu snackar vi att killen hade en munkjacka på sig å genom de så kunde man se hans mycket vältränade armar, grymma nackmuskler och najs bröst muskler! Var bra sugen på å bara känna lite, *ler* men ja va duktig å höll mig i skinnet å kände bara lite extra när ja krama honom! Naaaajs! Fler borde ha kropp som han!

   

Vaknade en natt å kladda ner min drömm på ett papper...




Om jag tog ett steg, skulle du följa efter
Om jag skulle söka din hand, skulle du möta den
Om jag skulle flytta mig nära, skulle du stanna kvar
Om jag skulle ge dig en kyss, sulle du då kyssa tillbaka
Om jag skulle älska dig, skulle du då älska mig tillbaka
???




Vad är de för fel på dem??

Vad är de för fel på professionella fotbollsspelare? Det är vuxna män som springer omkring i kortbyxor och klappar varandra på baken. De lägger sig ner på marken och gråter som dagisbarn när någon råkar knuffa till dem. De lägger sig på varandra som om det vore en romersk orgie när det går bra. Och sedan vill de byta sina genomsvettiga tröjor med varandra. Om jag uppförde mig så på jobbet skulle jag ha fått sparken för länge sedan.

Sanningar om Sex!

"Sex är precis som allting annat, om du vill få det rätt gjort måste du ta saken i egna händer."

Förspel:

"Förspel är som att steka hamburgare - 3 minuter på varje sida." / Viktoria Wood

"Anledningen till att så många kvinnor fejkar orgasm, är för att så många män fejkar förspel." /Okänd

"Femtiotalet var de mest sexuellt frustrerande decenniet någonsin - tio år av förspel." /Lily Tomlin

Lustens Lakejer

"Ingen vettig person skulle kalla mig för nymfoman. Jag ligger bara med snygga män." /Dorothy Parker

"Snälla flickor för dagbok - dåliga flickor har inte tid." /Tallulah Bankhead

"Jag är alltid på jakr efter ett meningsfullt engångsligg." /Dudley Moore

"Det tragiska är när du får sex på hjärnan i stället för där nere där det hör hemma." /D.H. Lawrence

"Gud gav mannen både en penis och en hjärna, men tyvärr inte tillräckligt med blod för att sköta båda samtidigt." /Robin Williams

Offentlighetens ljus

"Försitt aldrig ett tillfälle att ha sex eller vara med på tv." /Gore Vidal


Otrohet

"Ett säkert tecken på att en man kommer att vara otrogen är om han har en penis." /Jo Brand



Ja men varför inte!

 Ringde en säljare från TELE2 precis och undrade om tjejens hemtelefoner.
Tjejen: Vi har ingen telefon här.
Säljaren: Eh, men vad ringde jag på nu då?
Tjejen: Det vet jag inte.
Säljaren: Okej, då ber jag om ursäkt.
Tjejen: Ingen fara. Hejdå.

Haha!

TIDSFÖRDRIV
* Skriv av bibeln och byt ut alla ?Jesus? mot ?Loket?
* Ta fel buss varje dag
* Röka snus
* Göra lumpen för att man gillar när det regnar
* Prata in ett 2 timmar långt meddelande på sin egen mobilsvarare
* Panta oöppnade ölburkar
* Svara i telefon när det inte ringer
* Dricka en starköl för varje passning Sverige gör i fotbolls VM
* Skolka på håltimmar
* Vara rädd för kundvagnar
* Skratta åt skäggiga hästar
* Blanda ut Oboy med HB
* Sniffa Radio vågor
* Skälla ut dina möbler
* Gå med i anonyma alkolister och lära sig supa ordentligt
* Lås in dina kompisar i garderoben
* Larma brandkåren via brev

Härma Emma e roligt! *ler* Gör de du me!!

A: You like to drink
 B: Every one wants you
C: You are really silly.
D: You like to drink.
E: Damn good kisser
F: You are dead sexy.
G: You never let people tell you what to do.
H: You have a very good personality and looks.
I: You are great in bed
J: People adore you.
K: You're wild and crazy.
L: Everyone loves you.
M: Best kisser ever.
N: You can keep secrets.
O: Awesome kisser.
P: You are popular with all types of people.
Q: You are a hypocrite.
R: Fucking crazy.
S: Easy to fall in love with.
T: You're loyal to those you love.
U: You really like to chill.
V: You are not judgemental.
W: You are very broad minded.
X: Your very good at work/school.
Y: Best girlfriend/boyfriend anyone could ever ask for.
Z: Always ready

Min blev :

I: You are great in bed.
D: You like to drink.
A: You like to drink.
-
S: Easy to fall in love with.
T: You're loyal to those you love.

I: You are great in bed.
N: You can keep secrets.
A: You like to drink.



Fan va roligt!! *ler* Hur är DU??

Whating for my real life to begin...

Hur vet man att man är framme? När å hur vet man att de är så här de ska vara? Hur vet man att man har landat, med rätt person å på rätt plats? Är de då livet börjar? Eller när börjar de egentligen? Är de när man föds, när man skaffar sin första pojk/flickvän, är de när man fyller 18 och blir myndig? Är de när man flyttar hemifrån eller när man gifter sig? När börjar de egentligen?
Ja vet inte, å tror inte att de spelar nån större roll egentligen. Man kan nog starta sitt liv på många olika sätt många gånger. Ja vet i alla fall att ett nytt steg å en början på mitt liv var för nästan exakt ett år sen nu. Då ja började de där med att vara social, träffa folk å få vänner, fler än bara en att umgås med! Å de var en bra början!

mer än vanligt...

ja kan inte förstå  att du kan vara så bra på att göra mig förvirrad, först A å sen B...hur ska ja veta vad som är sant å vad som stämmer?


(((förfriskad)))


Ska ja hitta på då??

Jaha då var de åter igen några dagar ledigt mitt i veckan då alla andra jobbar... Visst de e la gött å vara ledig, men INTE när alla andra jobbar. Ska köra fram å tillbaka till Gbg på onsdag så då har ja i alla fall nått å göra! Men sen var det två dagar kvar... å städat å tvättat har ja redan gjort... Vad finns de då att välja på? Någon som har nått förslag? Eller kanske till och med någon som kanske har lite tid med mig!! *ler* Tackar för alla tips ja kan få! *ler*

De är bra nu!

Hatar när ja inte vet vad som händer och sker, men nu trivs ja. De tog la ett bra tag men nu vet ja i alla fall å de gillar ja! För har ja koll så vet ja vad som händer å då vet ja i alla fall lite mer hur ja ska leva mitt så kallade liv!


___________________________________________O_________________________________________


Radio Prime Rodd tävling var idag! Å laget ja tillhörde och suprtade mycket hårt är ja mycket stolt över! Ni va bäst flickorna!! Å ni skulle ha vunnit om inte alla andra fuska =P Dom kanske sa tredje plats men ike i mina ögon! Mina pink pirats äger hårt!


___________________________________________O__________________________________________


Lyssnade förr rätt mycket på Jennifer Love Hewitt och har just kommit å tänka på henne igen å att hon har himla bra låtar! Här är två som ja tycker att du borde lyssna på!!

BareNaked
&
How do I deal

Himla goa å lyssna lite på!

Min hälsoeftermiddag!

Efter många hårda dagar på jobbet kännde ja att de va dax att ta hand lite om mig själv! Så idag efter jobbet så började ja med att gå till gymmet för att träna lite! De gick la som vanligt rätt bra men de bästa med allt var dom två andra som oxå var där! Först så ser ja en "dam" sitta vid en av maskinerna utan någon tyngd på och rycka å slita, så ser ja hennes fötter! Å på sig har hon dom bästa tränings skorna någonsin! Ett par LACK skor!! Du vet ett par sådanna som glänser, har ett guldspänne och fransar! Höll ju på att dö bara där, å på sig har människan ett par flees byxor och en flees jacka som mycket nogrant är knäppt hela vägen upp! Så ser ja en lustig gubbe som sitter på en av spinnings maskinerna, han tittar lite på tanten å misstänkte att han tänkte som ja. Men nej. Han går fram till henne och börjar prata. Ser då att han har  en liknande outfit, flees ställ och ett par umärkande skor! Ett par tofflor, ni vet sånna där i typ sumgummi som blir typ 1mm tjocka efter att man haft dom i 2 dagar och om inte detta vore nog så stack tårna ut typ 2 cm utanför! Å de slutar inte där! Han skulle ju "styrketräna" han me. Vilket innebär typ inga vikter och snabba ryck! å de bästa av allt var när han skulle använda en masikn där man har handtaget högt upp å lixomdrar de neråt typ till knäna, men så hade någon ställt fram en bänk där, å människan sätter sig på huvudstödet å rycker å sliter! Ja höll ju på att bryta ihop för de såg ju inte riktigt klokt ut! Ja lovar att han försökte få till de med bänken i alla fall i 5 minuter! sitta på olika sätt å vred på den stakars bänken å höll på! Fan va rolig han va!

Efter träningen så var de solariet som gälde! Blev lite kort tid, bara 8 min, skulle tagit 12 men 10 kronorna tog slut så de sket sig! Fick la inte de resultat ja önskade men de va i alla fall väldigt skönt då de va uppiggande aromaterapi undertiden! Å de va as gött!

Sen blev de poolen! Börja med att sätta mig på soffan som är undervattnet där de va bubblor och mjukade upp mig lite, de slutade efter ett tag å då va ja lite frusen så ja tog å simma lite mot jetströmarna. Varm å go som ja nu var var de dax för lite nack massage under kobran, som sprutar en bred stark stråle uppifrån ner i nacken! As gött! Sen var de ryggens tur, nya lite mildare jetstrålar som var i "soffa" under vattnet och de va så skönt! Men sen va de dax att bubbla lite! Ner i bubbelpolen som är på utsidan! Satt där å bubbla ett tag innan ja gick in å satte mig i en av dom lite svalare bastun som är så där skön så man nästan somnar! "Äventyrsduchen" var nästa anhalt och de va fan spännande! Först blev de rött och de kom duch från sex munstycken som satt på väggen och så var de då rött ljus. Sen kom de "tropiskregn" som dom kallar de och ett grönt ljus, å sisst va de typ nån dimma eller nått å så! Mycket äventyrligt =P Men sen va de in i duchen och insmörjning med body butter som gälde innan ja cyklade hem.

Å då var de ju dax för middag! Som blev nyttig även den med en lövbiff på en bädd av champinjoner och purjolök och en avokado! Mumma!

Å en skön avslutning på kvällen blir nog en promenad och lite meditering! För vem gillar inte att må bra!!

Då känner jag mig cool!

När ja drar på mig dom ybertajta skinbyxorna, drar på mig skinjackan. Hör pappa starta, sätter ena foten på fotstödet och hoppar upp på bönpallen, känner dom 1600 kubiken röra sig under mig. När vinden börjar vina i mitt ansikte och ja måste dra ner de tonade visiret. När ja nästan måste hålla i mig när de accelererar. När ja sitter bakom min pappa på hans Yamaha Wild Star, då, DÅ känner ja mig cool!