Vill inte...

Att de till slut skulle bli så här en dag... Ja hade nog inte räknat med det men ändå var ja inte chokad... Visst det är tomt och ja lider när ja e här men ja vet att de va nog lika bra att de blev så här...


Bara vi får bo kvar i huset... Hoppas hon tänker på oss såpas mycket... Men de är ja ganska så säker på att hon gör... Hon lovade ju...

Men var är ett löfte igentligen värt? "...tills döden skiljer oss åt.."?? eller??? Var det också bara en lögn?

Ja vet att livet inte alltid blir som man vill men just nu så tycker ja att allt bara motarbetar mig... Vad kan ja ha gjort.. Det är det nog inte många som vet. Men å andra sidan så är det ju  inte mitt fel i alla fall det är ju en sak som är säker...


Oj en dator!

hjälp en dator!! typ andra gången ja e inne sen ja åkte till rossö för att jobba...ingen dator där! men nu e ja i den bästa staden!! (( Göteborg ))

Lina min vän! har saknat henne nått fruktansvärt! vet inte hur ja ska klara mig om hon åker till örebro i tre år...fast hon är ju klart värd de! ja får hälsa på ofta!! annars så går de ju inte! Hon å fredirck å Jonas va uppe hos mig i helgen i husvagenen och de va riktigt trevligt! Flera sådanna helger tack!!

och jonas min älskling! får inte se så mycket av honom nu för tiden ja jobbar som en galning i strömstad å han som en tok i göteborg..och tåget tar typ 2.5 timmar...men snart e de slut på jobbandet ör min del så då blir de mycket göteborg!! Finns det något bättre än att få träffa den man älskar mest i hela världen? ((lina du ligger näst högst upp!!!))

Visst tycker ja att de e jobbigt men ja förstår dom, funkar de inte å dom inte mår bra i det så är det lika bra att sluta.. ja e inte ensam lixom...men nu har ja varit på botten så nu kan de bara gå uppåt!!

Och hjälp va ja älskar mitt jobb! kanske itne jobbet och arbetet i sig men alla sköna människor som ja jobbar med! De hade ju inte änns varit hälften så roligt om inte ni varit där! Ni får hela dagen att lysa! När ja slutar så kan ni lite på att ja kommer förbi emellanåt!! ni blir inte av med mig så lätt!!Har fått lite andra uppgifter nu på jobbet är i köket å så! hade inte allt för höga förväntningar på de men de e faktist ganska så roligt tro de eller ej!!

Och så kom vi till punkten USA...ja de har kommit in en massa saker i mitt liv och ganska så mycket har hänt under dessa tre senaste veckor så de blir så att USA får vänta lite på mig.. har många andra planer för hösten så jag är i alla fall inte planlös, mina planer inringar bland annat; Portugall och norge!! med kontakter kan man fixa mycket!!

Men hoppas nu att vädret fortsätter så fint som det är nu så att vi alla får en fin och trevlig sommar!!