Första dagen på APU!

Idag var det första dagen på min praktik! Det var jätte roligt! sådär lagom mycket att göra första dagen så att jag hinner lära mig så mycket som möjligt! Jag är på en typ smörgås/sallads café hur mysigt som hellst...de jobbiga e ju att jag börjar kl 7 på morgonen men de kan ja nog leva med! Det är ändå så roligt så dagarna går fort fram! Hade sån tur när ja sluta me att när ja skulle gå till tåget så såg ja min mammas bil så ja fick åka med henne hem! hur bra som hellst ju!

För övrigt så har det väll inte hänt så mycket idag... bara jag och en massa funderingar...

Återträff!

I helgen var det återträff för Vinterskog!
Det var jätte roligt! Mycket folk som man inte sett på länge, tacos, film, bilder och en massa skvaller!
Men nästan viktigast av allt så var Niklas där...ett ex till mig som ja inte pratat med sedan vi gjorde slut, men nu har vi pratat ut och det var jätte skönt! Nu har man gjort det me! Alla små funderingar är nu utredda! Det blir nog bra nu! Men vi har kommit fram till att vi måste ses mera bara! å de kan ja faktist säga e de nästan smartaste som vi kom på!
Terra var där me! Eller ja  hon kom lite senare men det var oxå mycket trevlgit henne har ja itne sett på år och dar känns de som! Så de va trevligt att träffas även om de bara va för en kort stund!

Mormor fyllde 70 idag! Så de var middag här hemma! Till förrätt så blev de Avocado halvor som va fyllda med en röra av avokado, grönmögel ost och nån skinka. Sedan var det Sjötunga walevska och till dessert blev det en hallon Semifreddo! Hur gott som hällst! De va planer på att vi skulle äta Klings glass tårta med men ingen orkade så vi struntade i den idéen!! Så nu sitter jag här helt utslagen efter en hård natt och dag.. blev ju trotts allt endast två timmars sömn i natt...inte mycket att hylla för! Men upp i morgon klockan 6! För i morgon är det första dagen på praktiken! Skall bli spännande!