Världens bästa komplimang ;D

Nu har ja nog fått den bästa komplimangen på länge! Fick ett väldigt trevligt mail på Facebook som ni bara måste få läsa! Ni kan se där vilken bild det är hon relaterar till, den som jag även har som bakrund här!! På de två snygga brudarna! Tack tack tack! Ja tar det som en komplimang alla gånger!!!! =D


Å för er som inte ser vad det står;

Halloj snyggo :)
Hoppas att du har det toppen...

Du, jag var inne och kolla en sån jäkla rolig blogg som jag brukar läsa och där var det fina fotot på dig och en till :)

Kolla här :
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6626425#lasKommentarer

Kram kram



De va tydligen bruden till höger som var min dubbelgångare! Skönt å  veta att man har en så snygg dubbelgångare ;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback