08, året då alla var stockholmare!

1. Vilket är ditt bästa minne?
Bästa? Oj hjälp! Jo nu vet jag, de va en söndag, började med mysig frukost i Gamla stan, vidare å delade en flaska bubbel med dig på världens mysigaste pub på söder! En dag av total lycka!

2. Vilket var din sämsta upplevelse?
När min älskling berättade att hon skulle flytta, länge sen ja grät så mycket. Saknar dig av hela mitt hjärta!

3. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Min Prinsessa!! Å pengar i vanligt ordning!!

4. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
12 oktober!!

5. Vad var din största framgång 2008?
Alla nya vänner ja skaffat mig!! Har aldrig haft så många runt omkring mig å som är en så stor del av mitt liv!! Ni betyder mycket!!

6. Största misstaget?
Att ja inte bad om en chans till. Fast ändå inte... Tror inte ja gjort så många misstag faktiskt!!

7. Bästa köpet? 
Humm...Min kamera!!! =)=)

8. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Just dance - Lady Gaga = Kryckans låt
Womanizer - Brittan = Li's låt
So what - Pink = Min låt ;)

9. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!!...fast ja e ju alltid glad...Fast några få gånger i år har ja oxå varit riktigt ledsen...

10. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit hemma i Göteborg. Saknar baby sis!

11. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat över sånt ja inte kan göra nått åt!

12. Blev du kär i år?
Jag var det när året börja... de gick över... blev de igen en kort stund igen. Å nu tänker jag ;)

13. Bästa boken du läste i år?
Ööö ja läste nog kanske bara en eller kanske med lite tur två...!! Så då får de la bli den ja minns! "Pojken som kallades det" Japp nu har ja me läst den!!! =)

14. Största musikaliska upptäckten? 
Gjort många!! Men Missy Higgins ligger högt upp på listan! Sen även Paramore och några andra sköna band som The Perishers, Skillet, Howie Day osv!! Å Miss Ex har visat mig massa bra rock oxå!! Mee like! Så  mycket nytt å lyssna på!! yey!

15. Några nya nyårslöften?
I vanligt ordning så har ja inte så många sånna, varför lova nått man oftast inte kan hålla!?
Men ja kan lova att ja ska försöka få en hetare kropp i alla fall =P Va å ladda på gym kortet idag så nu gäller det till 30 Juni, så ja har ju goda förutsättningar i alla fall!! Here I go...again!!


Avslutar med en bild som påbörjade förra året!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

ja jag kommer inte hålla ett enda av mina löften... =)

Postat av: cajsa

ååh, the perishers är megabra!! dessutom från ume! :)god fortsättning! kram

2009-01-04 @ 16:25:21
URL: http://lifeisabitch.blogg.se/
Postat av: cajsa

ååh, the perishers är megabra!! dessutom från ume! :)god fortsättning! kram

2009-01-04 @ 16:26:39
URL: http://lifeisabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback