Trött...

Har varit en hård vecka... Börjar bli riktigt förbannat trött på jobbet nu asså. Så nu blir de till å söka nytt. Ska se om ja  inte kan hitta mig ett måndag-fredag jobb! Hade varit skönt!! Har jobbat hela veckan så känns lite som att ja missa nyår.. =S

Ja å Miss X åkte till Högdalen där de va fest pågång, typ bara flisan där som ja kännde så kul me massa nytt folk! Aldrig fel! Så de va en massa prat om allt å inget. Men de känndes lite som vilken onsdag som helst bara att vid midnatt så sköt dom raketer. Nix ja missa nog nyårs grejen i år. Förmodligen för att ja jobba å lixom inte kunde njuta helt fullt av de.

Sen drog ja å Miss X hem till mig, å Miss X gjorde allt hon kunde för att ja inte skulle somna, men efter att ha snurrat iväg å prata om sj's toaletter å jobbet å hej å hå å lite till så lyckades fröken inte längre hålla mig vaken å ja somna mitt i en mening!

Vakna vid 11 tiden, skulle gå till jobbet vid 12... Miss X sov så sött men vakna av min galna väkarklocka! Sorry babe!!
Sen fick hon ligga kvar där å vara söt när ja gick till jobbet, dock gjorde hon väldigt många bra försök att få mig att ligga kvar! Å det var svårt att slita sig ;)

Sen blev de till å städa hela dan på jobbet... Inge kul alls faktiskt! Ligga å krypa i kylarna är lixom inte det bästa ja vet! Å absolut inte när ja egentligen skulle vara ledig....=I

Hade hoppats på att Miss X skulle ligga kvar i min säng när ja kom hem, men hon hade fått stränga order att komma hem så de sket sig!

Men babe, ja har tryfflar å bullar här nu! Så kom hit omedelsbums!!
Ses snart söt!!


Just de ja, Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback