Städ & Tvätt Outfit...

På riktigt asså, vem fan e snygg när man städar å tvättar allt man äger?!
Man slänger ner alla kläder man gillar i tvätten å sen så står man där naken å tänker "Hur fan ska ja nu komma ner till tvättstugan?!" Jo man drar på dom där kläderna som ligger längst in i gaderoben som man skäms lite över att man äger! Å sen så springer man ner till tvättstugan samtidigt som man ber en tyst liten bön (då tror till å med ja på gubben på molnen) å hoppas att man inte ska möta på nån granne i trappuppgången!
Kläderna är lixom mer Out än dom någonsin kommer bli Fit!! Så outfit?! Tror inte de va!!

Vad har ja nu då på mig när ja går runt här som värsta sortens piga?! Jo Ett par cerisa snobben pösiga pjamas brallor, ett mossbrun batik linne, å en mössa på de!! Akta dig du! Å just det ja en grå hög strumpa å en vit låg! Som grädde på moset lixom! haha


HEJ KOM OCH HJÄLP MIG!!
Nått åt de här hållet!! Haha
Kom å hjälp mig någon innan ja förgör mig själv!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback