Riccie = 16år

Jaha då var det fastställt det me då!
På jobbet får ja alltid höra "Riccie du är ju yngst" "Alex du får ta mer ansvar för du är äldre än Riccie" å "Vi förväntar oss inte allt av dig eftersom att du är yngst". Typ alltid får ja höra detta. Å ja å alex har funderat rätt mycket över det så det faktiskt är så att hon bara är ca 2 veckor äldre än mig!!!
Men vi misstänkte att våra chefer hade missat det, så idag så fråga vi Anders;

Jag - Anders hur stor ålderskilldnad tror du att det är mellan mig och Alex?!
Anders- Vadå mental eller fysisk?
Alex - Fysisk såklart!!!
Anders - Haha ja mentalt skiljer det väl typ 10 år minst! Men fysiskt typ 1 eller två år!
Jag - Å tack för den du!!
Alex - Ja är faktiskt typ knappt 2 veckor äldre!
Anders - VA??
 
Jag - Så du menar att Alex e typ 26 å ja typ 16 då eller?!
Anders - Ja men typ! Haha

TACK SÅ MYCKET FÖR DEN!!
Å allt detta bara för att Alex typ har barn är förlovad å typ ska köpa lägenhet. Ja då blir man tydligen himla gammal!
Men aja, då blev ju Miss Ex äldre än mig helt plötsligt! haha hoppas de känns bra!


Här var ja typ 17, men de e ju nästan samma i alla fall...Ja blev tydligen inte äldre än såhär!
Ha ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback