Prinsessan = Världens Sötaste Brottsling???????

Humm ja börjar fundera på om det är något som min Prinsessa har glömt att berätta för mig!
Igår så kom ja upp till Örebro för att mys hela helgen med baby. Vi va å käka å sen så skulle vi hem till hennes lilla krypin! Det var då ja upptäckte det. Elin bor i en form av cell! Huset ser ut att vara flyttad hit från ett koncentrationsläger, bara där börja de ju illa. Sen kommer vi in i koridoren, det är då där själva kriget har pågått!!!! Sen in i köket, första tanke "Spring för livet SPRING!!!". In i rummet, jo men här var det ju ändå ganska så fint! Bra grund, men en fet miss, möblerna! Nix inte Sessans egna. Dom har tagit möblerna från Kumla Anstalten ja lovar! Sängen ser ju ändå rätt lovande ut innan ja lägger mig i den. Ja lovar att det är mjukare att ligga på ett berg!

Nej vad har min Söta Prinsessa gjort för att förtjäna det här? Måste ha rånat en bank eller nått!!
Men ja är imponerad över att hon stannar kvar, å lixom inte gnäller om saken!

Natten va trotts sängen rätt mysig måste ja ju säga! Knö me Sessan i en liten 90 säng e aldrig fel! Vakna ett par gången å varje gång så låg antingen ja å krama på henne eller hon å krama på mig! Mys mys!

Så fick ja se dom fina bilderna som Jonathan har tagit på oss me!! Ååå va ja gillar dom!! Här får ni se lite! Fler finns på Fejan å Bilddagboken!










Tack Jonathan för dom fina bilderna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback