Mitt år i korthet!!

Det har varit ett minst sagt bra år, även om det har varit några riktigt jobbiga och tråkiga stunder så var det över lag jätte bra!!

Året började ju i Abrehamsberg här i stockholm med Prinsessan!! Även om vi visste att vi snart skulle bli tvugna till å flytta så såg vi ljust på framtiden!
Tyvärr så blev ju inte sessan kvar med mig i storstan utan åkte hem till Strömstad igen, hjälp vad ont det gjorde i mitt hjärta. Har saknat henna massor här!

Men efter att ha flyttat runt en hel del så fick ja en lägenhet först på Hammarby höjden där ja bodde ett tag. Det var i april, då ja även började hänga ganska mycket med Li! Insåg ju att ja satt själv i en stad där ja nästan inte hade några vänner å ingen familj, då får man göra vad man kan. Man går på krogen å raggar vänner. Å det gjorde jag!

Det var ju inte svårare än att förstå att alla brudar alltid gick till samma ställe, så de va ju bara till å hänga där å se till å prata på! Å de gick lysande! För i början av Maj så hade ja samlat på mig en del telefon nummer till folk som ville höras å festa! Nu hade ja även fått en lägenhet på söder som var den perfekta lägenheten!!
Liten å mysig etta, 7 min från skanstull, 10 min till medis å 15 min till slussen, om man går då!!

Sommaren kom å så oxå alla nya vänner! Vid de här laget så ringde telefonen konstant å de plinga ständigt in nya mess! Ja hade hittat hem i denna knasiga stan! Sommaren kom å gick ungefär lika fort, den involvera mycket parkhäng, öl, sol, bad å snygga brudar i massor! Prinsessan, horoskopet vi läste vid midsommar stämde väl. Det blev en het sommar för min del!

Sen kom Priden å de va premiär för min del!! Det var som att man hade konsentrerat allt som hänt på hela sommaren till en kompakt as skön vecka!

Sen var det hem till götet för att vila upp mig lite efter sommaren.

Hösten kom och löven började falla, i vanlig ordning så började folk gå mer eller mindre i ide, eller åka från stan.
Kryckan drog till USA och blev borta typ 2,5 månader innan hon klokt nog kom hem igen! Gud va ja sakna henne då!! Å sen så åkte Li me =*(
De blev riktigt tomt här utan henne. Ja gick på krogen inte så långt efter å hela tiden så kolla ja mig över axeln som att ja vänta på någon, och det var först dagen efter som ja insåg att det var Li ja så desperat hade kollat efter. Kom hem snart babe!!

Sen lärde ja känna Henne. En brud som ja varit så nyfiken på så länge å velat prata med. Sen vakna ja sen där en morgon och ja lärde känna denna underbara tjejen mer än va ja trodde!! Så olika men så lika!

Sen kom kylan och Miss Ex! En skön brud med grym musik smak, å med sinne för äventyr! Känner på mig att vi kommer ha kul ihop!!

Med andra ord så har året varit;
Glatt, spralligt, deppigt, lycklig, kär, nyfiken, massa bra musik, många snygga tjejer, mycket fester, 1000 nya vänner! Å väldigt mycket mycket mer!!

Ja är så tacksam för alla ni som finns där för mig! Ni betyder mer än ni anar! även om ja inte är så bra på att visa det alla gånger!!

Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback