Klockan ringde kl6.15....Helt i onödan!

Suck ja e ju helt hopplös ibland asså!!
Vi har nyligen bytt schema på jobbet. Å denna veckan så skulle ja jobba igår, idag å på fredag (slappt ja vet!! =D...men blir 7 dar nästa vecka!). Så jobba ja lunch igår å ja å alex var tvärsakra på att ja jobba lunch idag me eftersom att ja e ledig i morgon, men eftersom att Dennis de smartot hade tagit med sig schemat hem så kunde vi inte extra kolla...
Så ja kom till jobbet vid halv 8 i morses å börja jobba, så när klockan va typ kvart i 9 (då ja egentligen skulle börja) så får alex ett mess från dennis som säger att han är sen...ööö... Vi blev mycket fundersamma å ringde honom å sa att han jobba ju kväll idag. Men han vägra hålla med om de å sa att vi hade fel. Jag va ju 110% säker på att ja jobba lunch. Så blev ju måttligt glad när dennis kommer med schemat, jag jobbar 14-21!! Tack för att ja e såååå korkad ibland!

Så vid halv 10 så drog ja från jobbet, upp till gymmet! Najs å få träna i lugn å ro i alla fall! De va typ bara ja å alla 65+are som var där å dom va dessutom på jympa så hade mer eller mindre hela gymmet för mig själv!! NAJS!!
Sen så gick ja förbi Carlings där de va rea!! Ännu bättre! Hitta massa ja ville ha men fick nöja mig med två t-shirtar denna gången!

Sen gjode ja som karina sagt åt mig å köpte en ryggsäck till mina träningskläder, inte allt för bra för ryggen å ha en bag!
Sen blev de ica å köpa lite mat! Å nu e ja hemma å sätter i mig den!! Mumms!

Snart dags att gå tillbaka till jobbet!


Lunchen blev helstekt fläsk filé med svampsås å massa grönisar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback