Back on track!

Sådär ja! nu så funkar nästan allt här i mitt liv! Mer eller mindre i alla fall! Men har ju varit lite dålig på att blogga de senaste... skyller på tidsbrist! För de e inte mycket tid över nu för tiden, å den lilla tiden som finns så sover ja eller städar! eller båda samtidigt! japp de händer! haha

Så vad har då hänt? Jo ja har blivit flyttad på jobbet tillbaka till köket i sjöstaden, så är nu officiel kock igen... Men vet inte om ja tycker att de är bra eller dålig. Visst så har ja å Alex helt sjukt roligt i köket å den bruden kan ju konsten att prata hon me! Så ni kan ju bara tänka er hur mycket vi babblar på!! Men de är så sjukt mycket att göra... vi är två personer som delar på tre personers tjänst... så jobbar de gör vi ju! men vi har haft en praktikant inne nu å de har varit hur bra som helst, då har vi varit tre personer på dagarna å ändå haft massor att göra. Men så har alex blivit sjuk. Så vill ni nu gissa hur många som vi är i köket i morgon?! Jo de är bara jag! wee grattis till mig! Snacka om enmans cirkus! haha

Va ute med Mika igår på Crazy Nights, hade feta abstinensen efter lite rock efter att blivit tvingad att lyssna på jävla dansband i flera dagar på jobbet. Så dit å öla! Najs som fan! Å de fins med de stället är att man kan ha på sig typ vad som helst! ja lovar att man kan gå dit naken å folk skulle inte reagera! haha
Hade på mig kortaste byxorna ever å snygg klippt linne! Men när ja stod där å funder så kom ja på vad ja skulle ha valt istället! Men de får bli till nästa helg. Nu snackar vi syndigt vill ja lova!
The shortest skirt ever!!

Påtal om kläder så har ja kommit på att ja nog har tre ganska så olika stilar, fast samtidigt!
1. Svarta tajta brallor, converse, svart linne, nitbälte.
2. Baggy jeans, skejtar skor, linne.
3. Superkort kjol, stövlar/låga klackskor, massa urrigning.
De känns ju onekligen som att alla dessa tre stilar är rätt olika... men ja älskar alla! hihi! fast oftast så är ju nitbältet på, oavsett om de är den där kort korta kjolen eller jeansen!

Å idag saknar ja mina trummor... Japp min dolda talang..! När man har för mycket tankar och känslor som man inte vet vad man skall göra med, då sätter man på sig sina största hörlurar, trycker på skön old rock, sätter sig framför trummorna å låter känslorna flöda! Mmmm! Nån som har lite rum över i stan där ja kan få ställa mina bebisar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback