Kaos på FF!!

I vanlig ordning så var det kaos på jobbet. Men idag så var de nog värre än i vanliga fall! Jag börjar med den där snygga att försova mig lite å komma mer eller mindre onykter till jobbet!! (Brutal utgång igår!! skulle bara vara en öl eller två men självklart blev de mer än så!!) Så  där raggla ja då in 5 min innan ja börja å första komentaren ja får är från Linda; "Ida är du full?!!" å chefen stod brevid å bara blängde på mig! Så ja drog en rövare å sa; "Men vadå du hade oxå haft så här röda ögon om du hade sovit med allt detta sminket!!" Haha! Sen raggla in i  köket... Å sen börja kaoset som bara va för mycket! Typ vi hade glömt beställa grejer, saker som kom fel, å grejer som tog slut å bla bla bla! 
Så lyckades ja i alla fall överleva fram till lunch, å de va rätt tacksamt att de inte var någon vidare lunch ruch idag!!! Så blev klockan typ 1 å de va dax att fixa p-sula. Så sa dom att chefen (petra) va tvungen att gå hem för att anders (chef nr2.) va hemma me deras sjuka dotter å mojs, så drog hon å vi va helt plötsligt kort med folk. Så ringer dom å säger att dom åkt till sjukhuset med lilla Melo. Så där stod vi nu typ 1 timma innan vi skulle sluta å anders skulle börja, för han hade matlagningskurs ikväll tillsammans med petra. Å både var på sjukan å råvarorna anders behövde hade han glömt att beställt å vi hade inte en anning om vad han skulle göra så vi kunde inte gärna hjälpa honom heller! Så oj så hårt i skiten vi satt! Å med årets värsta baksmälla å en rygg som höll på att ta livet av mig var ja inte allt för kaxig. Men ja å Alex kunde ju inte annat göra än att bara skratta åt elendet!!

Så fick vi äntligen sluta, dock 2 timmar för sent! Så till piercing studion för att visa att hålet va snett, å ta ut den så att ja kan ta om den om två veckor,.. SUCK! å sen hem för att bara tycka synd om mig själv!!

Kinga ringde å tyckte att ja skulle komma å ta en öl med dom! Men efter gårdagens bravader så blev de ett blankt NEJ! Å nu ska ja ta å komma hur bussen går om ja orkar åka hem till Li å analysera livet lite!! De e ju nått vi två e sjukt bra på!!


Ååå i morgon så kommer lilla syster!!! Saknar henne masssssor!!
Å så ska ja klippa mig!! vet inte riktigt vilket som är bäst! har ju inte varit hos frisören på 3 månader nu, å ja kan ju lätt påstå att de behövs! haha



Så kommer de hem folk å festar med oss i morgon!! Kommer bli så roligt!!



Kryckan ja saknar dig  massor! så de gör ont! KOM HEM NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback