Det där var min replik att säga, å ja vill inte säga den än!

Insane

De är de rätta ordet för min arbetssituation just nu! Jobbar så sjukt mycket, som ni hörde va ju förra "veckan" skapligt lång. Hade ju hoppats på att de skulle bli bättre denna veckan. Men nej där trodde ja fel! Får nog inte vara ledig fören torsdag nästa vecka...ööö ja de blir då 10 dagars vecka då..kul kul å än så länge har ja bara jobbat 4, så känns rätt tungt att veta hur mycket ja har kvar... Å sen e ja ledig torsdan (förhoppningsvis asså!) å sen jobbar ja fredan å sen ledig lördag å söndag.... Va e då vitsen med att vara ledig på torsdagen kommer ja känna, så förmodligen så jobbar ja väll då me... Men nu börjar ju i å försig min kropp att säga ifrån.
I slutet av förra veckan så ramla ja mer eller mindre ihop på jobbet för ryggen orka lixom inte mer. Först blir den trött å gör ont, men när de sen blir för mycket, när den har haft ont ett tag å inser att ja fortfarande inte tar de lungt, ja då lägger den ner. Som en kvarn som slutar snurra. Å ja ramlar/faller ihop... Ni skulle sett Alex min! Hon viste lixom inte riktigt vad hon skulle göra. Å vi hade hur mycket som helst som skulle budas iväg så de va ju bara till å bita i de sura äpplet å göra allt för att försöka stå upp. Ja hatar dom dagarna.

Men nått som är lite kul e ju att ja fått ett jobberbjudande!! Vet inte än exakt hur de blir, men ska dit å prata med dom nästa vecka! wee!! Kan bli kul!

Å om inte annat så kan de ju hjälpa mig med den där jävla lönehöjningen som ja SKA HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback