Destiny

Öde

Dessa två tecken som står för öde vill ja ha brevid dom andra...eller kanske över...!! 
För ödet e ju lite vad ja tror på!!

Å sen finns de ju en plan för ryggraden me! Där ska de ju då stå;
What goes around comes around

And what goes up most come down

Så de blir ju jobbigt om någon frågar mig på fyllan va de står...hihi!!
Å de står ju då för mitt sätt att tänka å leva, behandla andra som du vill bli behandlad o så vidare!

Å så vill ja ju göra en  drake på låret me!
För att visa den vilda delen av mig som finns här inne, men inte alltid kommer fram!!


Linas tattuerare råkar vara sinnesjukt bra på just drakar så hon har lovat att höra med honom om han kan hjälpa mig!! För ja vet inte hur ja vill ha den! Bara att den ska vara snygg, stor å ha vingar!! Å vara på utsidan på höger låret!!

Vill tattuera mig nu nu nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback