Uppmuntran!

Mitt här i mitt supertrötta å matta tillstånd så fick ja ett litet glatt medelande i alla fall! De va en gäst inne i morses å köpte en macka, som ja specifikt mindes för de va en specialare. Å ja orkade inte lägga ner nån direkt kärlek på den mackan men gjorde la lite. Så fick ja nyss ett mail från Anna som hon vidarbefodra som hon hade fått. Där de kort och gott stod;



Hej jag köpte min frukostmacka hos er i dag, bondbröd med seranoskinka, färskost och sallad m groddar och tomat. Jag vill bara tala om att den var helt underbar så goda råvaror och bara perfekt!!

Den passade bra till blåbärste och en halv avocado, sedan som avslutning ett litet glas med divine aprikosjuice, som jag köpte hos er.


Tack för att ni finns, en matoas med bästa servicen!!! Hälsningar Kajsa.
Med vänlig hälsning Kajsa.


De är för dom gästerna som ja älskar mitt jobb! Att bara ta sig tiden till att skriva det bara för att man är nöjd! Innebär inte det att man är väldigt väldigt nöjd?! Det gjorde min dag!! =)=)=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen, uppdatera mera!!!

2008-11-18 @ 22:18:47
Postat av: Riccie

har ju gjort de nu ju ;)

2008-11-18 @ 22:25:21
Postat av: Anonym

men du... e de inte lite respektlöst att publicera personens för och efternamn?:S

2008-11-20 @ 00:31:07
Postat av: Riccie

de tänkte ja inte på!! ska genast ta bort de!

2008-11-23 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback