Inlägg på begäran!! =)

Ja vet att ja e rätt kass på att blogga numera... men dom ni vet så går de ju lixom upp å ner med den  här saken! Å just nu e ja så himla mycket på bilddagboken å uppdaterar där vilket gör att de känns som att säga samma sak två gånger... men nu har ja lite å skriva om i alla fall!

1. Ja e trött på att inte veta allt, ja vill veta mera! Men ja vet nog allt som ja kan veta i den fråga, du har ju berättat allt som du vet, och de du inte vet. Ja om du inte vet det, hur ska ja då kunna få veta. Men de är jobbigt att du inte vet heller... Hur länge orkar man hålla på såhär?

2. Ja e sååååå obota trött på folk som komenterar men inte skriver vem dom är. Dom kan gott gnälla på vad ja skriver men dom kan inte säga vilka dom är. Kom igen å stå för vad du tycker. Det gör i alla fall jag!

3. Ja är trött på falska människor. Personer som lägger sig i sånt som dom inte har nått å göra med överhuvudtaget. Folk som tror att dom gör mig en tjänst eller försöker inbilla mig att dom gör det, men dom gör det bara för sin egna skull. Sluta lägga er i mitt liv, lägger ja mig i ditt? Vill ja bli sårad så låt mig då bli det!! Är det inte värt att vara ledssen i några dagar om man har fått sväva på moln i några veckor? Ja kan inte förstå  vad de är som är så farligt med att våga chansa.

4. Sen så är ja lite trött på en person. Som när vi råkar springa in i varandra på krogen är jätte trevlig, men sen får man höra att personen i fråga snackar skit om mig. Å eftersom att ja står för vad ja tycker å e trött på folk som inte säger vem dom är. Så är det sandra ja är trött på. Hej sandra. Vanligtvis så läser du ju här så nu vet du det me. Om du vill snacka skit om mig. Gör det då direkt till mig tack. Ja får ändå veta.

5. Ja fryser!! VVV =Våga Vägra Vinterjacka. De är vad ja pysslar med just nu, å de resulterar i att ja fryser som en gris!! hihi! Men fan tjock(is) jackan hänger där på kroken å lixom säger "Om du inte sätter på dig mig så kommer du att frysa ihjäl! Men om du gör de, ja då ser du fet å ful ut! MOHAHA!" Så nej, e inte väldigt taggad på att ta den på mig!!

6. Fan va bitter ja låter!! Men de e ju inte! E rätt så nöjd nu för tiden! På jobbet går de as bra! Mina vänner kryllar omkring mig. De har kommit in flera snygga tjejer i mitt liv ;-) Ekonomin är lagom bra!! Å snart är det jul å ja får åka hem! Å så är min piercing i näsan rak denna gången så snart kan ja byta å ha ring!!!! =)=)=)=) Å innan ja åker hem där den 22 dec så blir de nog en piercing till!! Men var det blir får ni veta då!! har två alternativ!! wee!!

7. JA SAKNAR MIN PRINSESSA!!!!!! KOM HIT! Men de gör du nog denna eller nästa helg!! Å då ska ja krama dig tills du blir blå!! =) Saknar dig mer än gud vet vad! För ett år sen var det du å ja i soffan på bessmans! Minns med ett leende! =)

8. Min mamma är sötast! Fick ett mail av henne idag!

Hej gumman!!
jag längtar massor efter dej, kom hem!!!!!!!
för JAG ÄLSKAR DEJ!!!!!!
Mamma

9. Ja längtar till mitten av december!!! ;)

Sådär ja, nu har ja kartlagt läget!! =)

over and out

Kommentarer
Postat av: Marika

Skönt att någon annan också är med i VVV, själv tänker jag inte sätta på mig min vinterjacka eftersm den är så oflashig, ser ut som kidsen i pulkabacken. Men jag tänker absolut inte införskaffa en ny vinterjacka, för det har jag inte lust med. Så HÄRDA UT, i någon annan del av stan går jag runt och fryser precis lika mycket som du!

2008-11-24 @ 16:23:08
Postat av: Riccie

känns bra å höra! de gäller ju bara att ta tillräckligt många tröjor på sig så e de inga problem! Men om ja ska ut i pulka backen å leka...ja då kanske kanske kanske den åker på! hihi

2008-11-24 @ 20:12:37
Postat av: Malin

din blogg är så jätte bra. Älskar den!!!

Du hjälper mig att komma acceptera att jag är bi.

Tack,

Kraam Malin

2008-11-27 @ 03:32:38
Postat av: Riccie

Hej du Malin!

Tack så mycket! Kan inte riktigt se hur den kan vara kul för nån som inte känner mig men trevligt att man kan vara till hjälp! Bloggar du tro?!

kramar

2008-11-30 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback