What the fuck?!

Ok ja måste nog bli bättre på att gå upp på en gång när klockan ringer! För som vanligt i morses så snossa ja massor, å när ja bara skulle blunda i 2 min till så vakna jag 50 min senare! visst är det underbart när man vaknar 23 minuter innan man börjar! Ringer som en dåre till taxi stockholm, för då tar det bara 10 min till jobbet och ja är i tid...men icke skall de vara så lätt inte! Får stå i kö i 100 år så ja lägger på och ringer taxi 020, samma sak där KÖ, men väntar och kommer fram efter 4 min..."nej tyvärr, vi har inga lediga bilar, var god ring senare!" Men va FAN! springer ut i svalen och ner mot bussen (som tack inte hade gått än!) ringer som en dåre för att få en taxi från slussen, ringer tillbaka till taxi stockholm, alla deras jävla bilar är med slut...dom kopplar mig till taxi kurrir, som råder mig att ställe mig på gatan å ta en därifrån... Driv med mig...kommer fram till slussen där det vanligtvis står 1000 taxi bilar. men nej då, inte en ända jävla taxi finns där.. Ser att direktbussen precis kör fram till hållplatsen... å då gör ja nått som ja aldrig gör om ja inte måste...SPRINGER... men ja han med buss fan å var på jobbet 8.10...kul kul...

Vad gör man när man ligger efter?! Ökar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback