Äntligen låter man som folk igen!

* De va inte länge ja behövde vara tyst för att min röst skulle återhämta sig! De tror ja bestämt är för att ja har drillat min röst väl, den vet att de ska snacka å därför e de en hög pryo för min kropp att se till att den är hel! Bra bra!

* Å de ska bli sååå skönt att sova själv i natt! Inte för att ja klagar på de trevliga sällskap ja haft de senaste nätterna, men som ni vet blir de inte lika mycket skönhets sömn när man är två som delar på en säng... Men men!
Så i natt ska ja passa på att sprida ut mig massor innan Miss D är tillbaka! =P

* Å nu är de även bestäm att näsa fredag är det dags för min å kryckans vad slagning! De är alltså då de är meningen att ja ska bevisa att vi dricker bättre på västkusten...humm... va inte alla sjömän fyllon!? =P
Men men den som gett sig in i leken får leken tåla! Here We Go....fuck!!

* Å dagens låt me! Den gick igång på jobbet när ja å Karina städa... å fan ja blev helt tossig å as speedad när ja hörde den! Så lyssna på gott folk!


Rolling On The River


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback