Älska utmaningen!

Ok, I'm sooo fuckt! Fick mer eller mindre order idag av en sjuksyster att ja ska vara tyst i ett par dagar! Ja är så körd å ja hatar de redan.. Men grejen är ju den att när ja försöker prata så pulserar de i halsen å är inte alls särskillt skönt.. så har köpt mig ett block som ja går runt å kladdar på hela tiden!
De va intressant när ja skulle hem till Li för att titta lite på "Fula Betty" å "Desperata hemmafruar" å Li älskar att prata (mer än mig!!) å så skulle ja hinna svara på allt oxå, på mitt lilla papper! De gick la sådär! Li tyckte att ja va tråkig som inte kunde prata! Tro mig de tycker ja me! Men ja har bestämt mig för en sak i alla fall. Ja ska se det som en utmaning! Å fan klara ja av att bara käka grönt i en vecka så ska ja la kunna klara av att vara tyst i ett par dar! Nog för att de är som att be en fisk att sluta simma...men men!
Som dom på intersport säger



image203

Kommentarer
Postat av: lilla syster

Ha ha vad rätt du har =P Jag måste få prata med dig, när tror du att du har fått tillbaka rösten?
Jag behöver råd =P

Ha det bra och krya på dig

2008-05-15 @ 00:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback