Bara ja vet att allt är ok!

Du känner ju mig. Har väll berättat hur bra ja är på att analysera och tolka å grubbla. Å de va precis vad ja gjorde. Kunde inte släppa de. Det blev de enda ja gick å fundera på hela dagarna, å ju mer ja tänkte, destu mer bitter blev ja. Å ja är ingen bitter person. De passar inte mig lixom! Ja är ju Glada Ida! "Alltid snäll" eller vad va de nu du sa? Men nu känns de bra, nu behöver ja inte grubbla! Nu vet ja att du lever! Å de va bara de ja behövde veta för att kunna släppa de! Så tackar! Du lever å ja mår bra!


_________________________________________O_________________________________________



Ja MÅSTE ut på fredag! De bara är så! Eftersom att ja inte tog chansen när du gav mig den så fint förra gången så måste ja se till att få tummen ur å göra de denna gången! Du gav mig tusen möjligheter...å vad gör ja? Jo INGET!! Blir så trött på mig själv ibland! Kan ja inte bara ta ett steg fram?!! Var är problemet Ida? Ja va ju kung på de förut... när de gällde killar...va aldrig några problem. Ja traska så vackert rakt  fram utan att tänka en halv sekund. Men nu så fort de är en het brud på ingång... då tvekar ja.. ja e knäpp på riktigt! Skärpning Ida!

Så här blir de inga barn gjorda =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback