9/3 lite fuktigt blogginlägg!

Ja blogg torka var de... Nu bor ja hos moster för tillfället och hoppas på att kunna leta reda på lite nätverk här, bara ja orkar engachera (hur fan stavas de jävla ordet?!) mig i att leta reda på de!! Men vilket fall som helst så skriver ja nu på word för att när ja får en kort stund på nätet så kan ja ju lägga in ett litet inlägg i alla fall!


Punkt numer ett;

Man beter sig inte så. De borde väll du ändå förstå. Du klassas ju nu ändå som vuxen. Mer eller mindre. Har du någongång hört talas om grejen att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och "What goes around coms around". Du borde kanske tänka på den saken. Man behandlar inte sina vänner så. För ja trodde faktist att du var min vän.


Punkt numer två;

Hem lös å lugn som en fil bunke! De flesta i min situation hade nog haft ryck, gett upp å flyttat hem till pappsen igen. Men inte jag! Envis som fan är ja å vägrar ge mig! Ja kan allt klara mig här! Se bara här!


Punkt numer tre;

Socialt missanpassad. Det är vad ja just nu håller på att bli! När man jobbar för mycket. För många lördagar å inte hinner gå ut, när man inte längre har nått att se fram emot för att man jobbar för mycket. Då riskerar man att bli missanpassad! Så nu ska Solita få rädda mig! Ska leka på onsdag! Å så lekte ja me Marika igår! Så lite händer här i alla fall!!


Punkt numer fyra;

Ja har ett mål. Har haft de sen Elin drog... om inte längre! Du vet vem ja pratar om Elin! Å ja ska så ha den personen! De bara är så!! Hade värsta chansen sist! Men va gör ja då? Jo INGET! Fan kan ja aldrig få tummen ur eller? Hon e ju typ galet snygg å hur trevlig å najs som helst! Ja tack!


Punkt numer fem;

Ja ska hem till Götet under Påsk! De ska bli trevligt att träffa familjen lite igen! Kanske blir de även en dags tripp upp till Falköping! De skulle ja gilla! Få gå in på "osten" å gå lös lite! Vill, vill, vill!! Så blir de nog kalas tårta för stora syster på söndagen då hon fyller 22!! Blir en kalas bra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback