Lite av allt!

Nu har ja misskött mig å inte bloggat så mycket de senaste...tror ja inte i alla fall! Så här kommer lite!

De va ju inflyttnings fest hos Adde! (Hon som ja träffa på jobbet!) Å de va fan intressant! Tror aldig att ja sett så många rosa flater på samma ställe förut! Haha! Å tror nog att minst hälften hade fått anstränga sig hårt för att hitta nått rosa överhuvudtaget! Men de va fan ballt i alla fall! Å jäklar vilken takterass de fanns på den jäkla kåken! den var på 13 våningen å man såg på riktigt hela stan! Så jäkla grymt! Skojar inte att ja å Li gilla de! Så lärde vi känna ännu mera människor! kul kul! Så kom Adde å Andrea förbi på jobbet dagen efter, å dom såg ju allt utan pigga ut!!
Så va Adde förbi idag igen för å köpa lite mat, å sen tog de inte lång tid tills ja fick ett sms;
" Du är härmed bjuden till oss, när helst du önskar för att laga mat, fy fan vad gott det var!"
Haha dom brudarna var ju inte svårflörtade! Så de är la säkrast att man tar me lite mat å drar dit så man kan utnyttja den där terassen! haha

Så har ja idag bestämt mig, ja måste antingen höja min lön rejält eller byta jobb. Detta funkar inte. Nu har ju till å me mina vänner å min familj börjat klaga... Ja jobbar numera som slav känns de som...fine ja älskar mitt jobb... men de är inte värt de... Så ja funderar på att söka i en större matbutik, där dom har en stor delidisk där ja kan jobba! För de bli lite samma som nu fast med bättre avtal! Typ få betald övertid hade ju inte varit fel...eller helt enkelt bara få betalt för alla timmar man jobbar! Haha..de e ju ett jävla skämt de här!!

Jo så e de massa party pågång me! Weee! I morgon så ska ja till Marika och Jennie efter jobbet, dom skulle ha grill fest vilket har ändrats till picnic fest då de råder grillnings förbud! Å på torsdag så e de party hos Li! å så ska man la ut på fredag i vanlig ordning!

Å så har ja ju tänkt på att ja måste ha en inflyttnings fest nu när ja har kommit i ordning i mitt lilla hem! Så ja satte mig för att kolla igenom almenackan när ja har tid en helg!... å eftersom att ja inte jobbar så mycket så var de först den 12 juli ja hade tid att ordna fest! Å eftersom att de är typ då ja fyller år så tänkte ja att de va lika bra att slå två flugor i en smäll lixom! Så ja skicka ut ett mass medelande i morses! Men de va då själve fan va dumt de helt plötsligt var att fylla år på sommaren! Inte en jävel e ju hemma! Li skulle bort, Kryckan skulle på em, Adde skulle kanske på festival...jaha! då va de bara ja å mina egon kvar då! haha! men men de e ju några kvar på listan! Å troligtvis så kommer nog Lina upp å så håller ja tummarna jätte hårt på att prinsessan kan komma upp! Bara två av mina älsklingar är här så ska ja nog klara mig! Men ja lovar att bjuda på tårta till alla som kommer i alla fall!

Dom gjorde en skön undersökning på QX! Så nu kan vi ju krossa alla fördommar, alla flator har inte en buske under armarna! så de så!
Rakar du dig under armarna?

Jag är tjej och rakar mig 27%
Jag är tjej och rakar mig inte 3%
 Jag är kille och rakar mig 31%
 Jag är kille och rakar mig inte 35%
 Jag vet inte 1%
Totalt 3735 röster


Just make my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback