Påväg mot sommaren!!!



Nu är sommaren här! Påväg mot sommarens första äventyr, Strömstad! Kanske inte är ett direkt äventyr i sig att vara i strömstad för vanligt folk, men som ni borde veta vid de här laget så är ja inte riktigt som ja borde vara! ;P


För de slog mig igår på jobbet att nu jäklar, nu är de ju sommar på riktigt! Alla roliga saker avlöser varandra å nått nytt att se fram emot hela sommaren! Å de hela avslutas med Pride å tre veckors semester! Kan ju omöjligt bli bättre än så här!

Så, såhär ser de nu ut de närmaste veckorna!


De börjar idag när tåget tar mig till strömstad. Där kommer ja stanna tills på söndag. På söndag kväll när ja kommer hem är de en drink med Linnea för att fira hennes födelsedag! Sen på måndag så kommer stora syster upp för å se stan å umgås! Då blir de nog lite krog besök, många glas vin å troligtvis en tripp till Gröna Lund (Premiär dags!!). Sen på fredagen där så kommer mamma upp!

Längtar efter min mamma! (Längtar efter pappa me så klart, men se honom mer eller mindre varje dag! Haha nu kanske ni funderar på hur tusan de går ihop! Jo men de är nämligen så att ja har funnit pappas okända tvilling! Haha! Har en stammis på jobbet som både ser ut exakt som farsgubben å betersig å låter likadant! Så de känns nästan som att ha papsen där! Bra de!!) Å när mamma är här så blir de nog lite shopping å trevliga utflyckter! Så kan ja tänka mig att vi går ut å äter för att fira min födelsedag me!!

Sen åker hon hem på söndagen, å löses då av av prinsessan som kommer direkt från farmor å farfar! Så blir de nog lite utgång me Sessan å Linnea å kanske lite mer firande av mig! För där kommer nämligen torsdagen den 10 juli! Å då blir man ju gammal me! ;P hela 21...hjälp =P haha!

Så får vi se när sessan drar hem till sig igen. Sen e de födelsedagen på gång. Den lördagen som kommer så e de inflyttning/födelsedags fest hos mig me tårta å grejs! Å förhoppningsvis lite folk me!


Sen e de en eller två difusa veckor innan pride börjar! Å då e ja leeeedig! Så de blir la till å festa konstant i en vecka! Å sen kommer Li hem på fredagen å på lördagen e de dags för paraden! Make my day!

Å sen måndagen den 4 augusti så åker ja hem till V(B)ästkusten för å slappa i två veckor! Rossö å hemma i götet! Kan bli kul!


Så ja, de kommer bli en bra sommar me en massa minnen som ska förevigas med min kamera! Se upp här kommer en glad å halv tokig brud för att fira att årets bästa årstid är här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback