Överkonsumtion av kaffe = snefylla



Ok nu vet ja vad som händer om man dricker för mycket kaffe! Å med de menar jag 7 espresso inom loppet av 5 timmar! Fy tusan säger ja bara!

Dricker ju typ inget kaffe i vanliga fall, men nu tyckte Erik att ja skulle börja dagen med en lite shot. Vilket ja hetsa upp till att vi skulle se hur många vi kunde dricka under dagen! Ok sa Erik å gav mig en ny var 45 minut... Den första va inte så illa, men 18 kg socker i känner man lixom inte så mycket smak! Å sen blev de värre! Efter nr3 började Ida bli snurrig i huvudet å händerna skaka. Efter numer fyra börja ja vimsa lite lätt å illamåendet börja komma. Prata då med Karina på telefon å hon sa att om ja skulle dricka så mycket kaffe va ja ju tvungen att äta nått med, å kakorna som ja sköljde ner kaffet med räknades tydligen inte! Så tryckte i mig en halv macka (Erik den jäkeln tog den andra halvan, å orka göra en till!). Men fy va dåligt ja mådde när vi va var inne på näst sista... De hela sluta med att efter 7st så gick Ida å spydde! Seriöst de va som när man dricker på tok för mycket alkohol, fast utan att få den sköna fyllan, man fick bara bieffekterna! Fy fan! Då dricker ja hellre vodka! Men nu börjar ja la återhämta mig lite. Huvudet gör fortfarande ont men ja spyr i alla fall inte längre! Haha! Å då drack ja de sista vid 14 tiden...! Grattis till mig!


Med andra ord. Drick inte kaffe, drick sprit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback