Gulp...

Ok de där va lite mer än va ja klara av! Passerade min smärtgräns redan när ja hångla me Flisan. Å nu snackar vi om nån som är ytterligare 15 år ÄLDRE! GALET! Vad är det med mig och äldre "damer"?!?!

Så här var det. Igår så var det en av våra leverantörer som bjöd till EM fest å självklart så gick ja å Karina dit. De va ju gratis mat å alkohol! Icke att försumma! Så kom Karinas polare dit med. En kvinna på 45 bast med 6 ungar varav en är precis lika gammal som mig. Ganska så snart så märkte ja att hon minsan var mer än vänskaplig... Men tänkte att om ja ignorerar henne så kanske hon slutar... De va ju dumt att tro..!
Men ganska så snart när fotbollen hade börjat så tröttna ja å skulle dra hem. Då fråga hon om vi inte skulle ta å byta numer å kanske hitta på nått nån dag. Å ja är ju inte den som är den å tänkte att en extra morsa e la inte fel...HA...
Så hon tog min telefon, knappa in sitt nr å ringde upp så även hon fick mit...de skulle ja aldrig ha tillåtit!
För så fort ja fick tillbaka telefon fick ja höra hur vacker å grejs ja va å att de inte var på ett vänskapligt sätt hon ville träffa mig. Hon föreslog något som ni får räkna ut själva...men vi skulle inte vara ensamma.....hjäääälp Ida spring sa mina ben då å de gjorde jag.

Ne det är att passera smärtgränsen med flera mil. Tack men NEJ tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback