Så mycket som händer!

Ja herre gud de e inte en sak som händer här nu. å inget skriver jag... Ja är en dålig bloggare!
Så nu kommer en kort resume.

Ja har varit på banken och kollat upp om ja kan få lån för att köpa lägenhet = svaren får jag i morgon.

Ja har en diskare som desperat tjatar och vill date mig. Enda problemet är att han är JÄTTE ful å konstig! = Har ingen lösning

Trött på att Bossan och Gollum tjatar hela tiden = sluta lyssna på dom.

Massa räkningar och diverse besked som är skickade till tre olika adresser som ja måste reda ut... = måste ta tag i...

Pengarna sinar för fort i plånboken = sluta supa hela tiden!

Ska flytta till nyöppnad butik i Sikla och få en massa mer ansvar = högre lön!!!

Blivit bjuden på stort klass nästa helg! Dock jobbar ja men ska nog gå endå! = ROLIGT!!

Planerar tre utgångar i helgen! = tooook bakis på måndag!

Planerar att märka mig...igen...på lördag!! = Längtar!



Så ja de va la de. Lite kort fattat...återkommer inom kort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback