Nedrans Stockholms frisörer...

Så var ja så glad för att ja skulle få klippa mig! Å de känndes rätt bra när ja satt där me. Fram tills dess att ja kom hem å tog mig en ordentlig titt. Hade bett henne att inte ta för mycket på längden, för ja visste att de inte va så slitet. Utan bara klippa upp å ur de så att de inte blir för tjockt. Tjena hon tog nog fan mer än en halv decimeter på längden å klippte ur de jätte mycket...så nu k'änner ja mig kort och tunnhårig... Så de  e nu ja tackar stjärnorna för att mitt hår växer som ogräs så om två veckor kommer ja inte märka nån skilldnad...men nu när ja staylar de som vanligt finns de ju nästan iget hår... e nog bortskämd me mycket hår...
Ska be prinsessan lära mig hur man får lite hår att se mycket ut! De är ju nått hon kan!
Ne tacka vet ja min käre frisör Jocke i Göteborg! Nästa gång ska ja fan till han! He's my man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback