Ledsen...

Arg, ledsen, frustrerad, övergiven...känner mig sviken...
Ja vill bara lägga mig ner och gråta och skrika tills allt blir bra igen... Ja vill inte

Ja trodde inte att du var den som gav upp så lätt...

Vi lovade varandra något när vi kom hit. Minns du det?
Vi lovade att vi skulle stå på oss.
Vi skulle minsan visa alla att vi kunde klara oss själva.
Vi skulle visa dom att vi klara det som misslyckades med.

Men nu är det bara jag. Nu är det jag som ska bevisa att man kan klara sig själv.

Känner mig sviken. Kan inte hjälpa det. Kan inte heller tvinga dig att vara kvar. Kan inte få dig att sakna allt mindre. Kan inte få dig att sluta att vara en små stads människa. Kan inte få dig att sluta bli påverkad. Kan inte få dig att stanna....

Så ja gråter istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback