Ja du!

Mors lilla lathund sa "du motro ja jobbat bra, men tycker du som jag, men tycker du som jag så gör jag det en annan dag"
 
Elins sätt att resonera om hurvida hon ska vika sin tvätt eller inte!

_______________________________________________________________________________________


Jag dööööööööööööör.... Jag hatar att sluta jobba kl 17 när ja inte har något planerat... Är så sjukt jävla uttråkad att ja helst av allt bara vill kasta datan i golvet, hoppa på den och skrika som en 5 åring som inte får som ja vill.... Kan inte bara någon roa mig lite...ja dör av tristess här..... FUCK....




_____________________________________________________________________________________

Tho ho! Li medela just att hon slutar tidigt i morgon!! Så nu har ja i alla fall nått att se fram emot! träffa folk!! Jaaaaa!!!  Å för att förgylla våran tid så ska vi söka kläder och gå igenom varenda sexbutik i stan! Nått sätt måste man ju roa sig på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback