Ida optimist!

Som ni nu har hört mig och Elin älta om rätt mycket de senaste så ska vi ju ur längenheten senaste den sista februari. De har varit delade känslor ang hur vi ska lösa detta. Men eftersom att ja är en sån extrem optimist och hävdar att allt alltid löser sig till de bästa bara man vill och tror att det skall göra det. Och se på fan de gjorde det även denna gång! De två sista veckorna i februari när Jenny ska vara här å vela så blir de nog så att ja slaggar hos Li om allt klaffar där (i värsta fall kan ja ju stanna här me...) Å sen i mars så hyr ja Jennys andra lägenhet som hon tog när vi blev tvugna att flytta ur denna. För hon vill inte ha den längre! (Vilket innebär att om hon hade vetat de från början hade ja å Elin kunnat bo kvar här...Suck..) Men vart fall är det en 1:a på ca 40 kvadrat i Kristineberg (eller vad de heter!) tre hållplatser närmare stan!!! Å den skulle då kosta mig knappt 4000 i månaden! Skit bra under tiden som ja hittar min egna lilla lya! As bra! Då hinner ja spara ihop lite mer pengar och kan hitta den perfekta lägenheten! Så där ser ni! Är man possitiv och optimist så löser det sig alltid! Ja vet Elin nu hävdar du att så är det inte allt. Att man måste hålla på å söka å söka å söka. Men ja säger att så är de inte! Där kommer vi alltid att tycka olika! Ja gillar dock mitt sätt bättre ;-P

Så nu har ja 12 minuter in till T-centralen, tillskildnad från de nu 18!! känns bra!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback