Ett hål i mitt hjärta...vilken chock!

Så kom då tiden igår då ja va så sjukt jävla rastlös precis som vanligt de senaste dagarna. Så ja bestämde mig helt enkelt för att hyra en film för att förgylla min tillvaro. Så stod ja då där i video butiken och skulle hitta nått vettigt att se på. Stod med "En djävulskromans 2" i näven när ja såg "Ett hål i mitt hjärta". Har ju hört så himla mycket om den, en de som säger att den suger apa och en del som säger att de är den bästa film dom sett. Så va fan va ju bara att ställa tillbaka romansen i hyllan å grabba tag i hjärtat å dra hem mot tvn!
Vänta på att Sessan skulle komma hem så hon oxå kunde få slå ihjäl lite tid med mig vid tvn! Så kom hon och vi satte på filmen. Det gick knappt 10 minuter sen palla inte Elin mer utan flydde i panik in på sitt rum å sa att detta kunde hon bara inte se på! Så där satt ja nu själv och fick plåga mig igenom hela filmen. Va nått av de äkligaste ja sett samtidigt som ja va djupt farsinerad...hur fan kan folk gå med på att spela in en sån film!? Knäppisar! Ja så vill du se en film som får dig att vilja spy, gömma dig bakom täcker men du vill inte stänga av den för du undrar va nästa störda upptåg bli. Hyr "Ett hål i mitt hjärta".

image114

Sanna Bråding gick vart fall in för rollen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback