Dags att leva själv igen...!

Då blir de kanske till slut så att stigen vi går på blir till en korsning och vi måste välja åt vilket håll vi vill gå. Men våra hjärtan säger inte samma sak. Ditt säger en sak och mitt en annan. Men dom ligger varandra så nära. Men nu blir det nog såhär. Men vi vet aldrig. Kanske lite längre fram så går våra stigar ihop igen. Så sålänge så är jag tacksam för denna tiden när vi gått hand i hand!
Hur ska ja nu klara mig utan din vuxna roll i mitt lite små flummiga liv? Vem ska nu säga åt mig att ja måste få upp röven ur sängen å inte ligga ner hela dan?! Vem ska påminna mig om att kylen e tom å den borde fyllas på? Vem ska påminna mig om att ja luktar röv när ja kommer hem från jobbet å tvinga in mig i duchen!? ((kanske nått ja borde klara av sj kanske...men inte lika roligt!!!)) Vem ska ja nu hoppa på, på morgonen när ja en gång på 100 vaknar först och är på tok för pigg!? Helt enkelt tid för mig att bli lite mer vuxen och lära mig leva själv igen!

Så hörde ja denna låt på min mp3. Fixa lite med texten och nu passar de rätt bra!



I would have given you all of my live
But there's someone who's torn us apart
And it taken just all that we have
But if you want I'll try to live again
Baby, I'll try to live again, but I know...

The first time is the hardest
Baby I know
The first time is the hardest
But when it comes to bein' lucky, I'm cursed
When it comes to lovin' me, you worst...

I still want you by my side
Just to help me dry the tears that I've cried
And I'm sure gonna give it a try
If you want I'll try to live again,
Baby, I'll try to live again, but I know...

The first time is the hardest
Baby I know
The first time is the hardest
But when it comes to bein' lucky, I'm cursed
But when it comes to lovin' me, you worst...

I still want you by my side
Just to help me dry the tears that I've cried
But I'm sure gonna give you a try
Cuz if you want I'll try to live again
Baby, I'll try to live again but I know....

The first time is the hardest
Baby I know
The first time is the hardest
When it comes to bein' lucky, I'm cursed
When it comes to lovin' me, you worst

The first time is the hardest
Baby I know
The first time is the hardest
Try to live again...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback