Sista bilden på länge...

Så kom då sista utekvällen med min älskade Prinsessa. Nog för att vi inte han komma till krogen innan hon krama om papperskorgen å bad på sina bara knän att hon kunde få åka hem igen! Men fan ja kommer sakna att dra upp dig från golvet på perongen. Ja kommer sakna att se dig så gulligt vicka på rumpan på klubben å dina desperata försök att fly från alla brudar som raggar på dig. Kommer sakna att ha dig att älta saker med. Att kunna säga samma sak 2000 gånger utan att du tröttnar på mig. Att kunna älta om och om igen om saker bara du fattar.
Att se din förtjusta men skrämda blick när du ber mig förklara saker som du igentligen inte vet om du vill veta svaren på.
Min älskade underbara Prinsessa Elin. Hur ska ja klara mig? Kommer sakna dig mer än allt.

55198-127

Fulaste bilden vi någonsin lyckats ta på oss själva men även den sista på en utekväll. Så därför lägger ja den nu här.
Älskar dig min käre vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback