Lockarna föll...!!

Så var de då gjort! Efter att ha varit långhårig bra länge nu så åkte de av! Va tusan man kan ju inte gå runt med långt hår hur länge som helst! Förändring krävs! Å de blev radikalt å de blev bra! Nu är bara frågan hur ja ska lära mig att stayla de...humm... Leigh får bli min lärare! Hon kan sånt! Tackar!

55198-153

Självklart så fick ju Leigh leka fotograf! Å denna är faktiskt tagen me hennes telefon! Me like! Men vad som inte syns här är att de är lite längre i nacken och inte kort där me! Du ser längre ner!

55198-154

På vägen hem började fotandet! Å ja känner att stilen e ju snart fulländad här!! haha!

55198-158

Posing posing...bra att sessan lärt mig nått =P

55198-157

Leigh ville ju oxå vara me så klart!

55198-156

Här har Ja fixat de lite som ja tänkte ha de...men Leighs stil på de va rätt najs de me...!!

55198-155

Här har Leigh fixat!

Nå va tycks?! Kan ja visa mig bland folk?!

Å mamma ta de lungt! De växer ut igen!
Å pappa! Sluta skratta! Å precis, de är mitt hår! ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Riktigt riktigt snyggt! Börjar fatta att man tydligen måste åka till Stockholm för att bli ordentligt klippt..

Postat av: Pappa...!

Hej min tös! jag måste säga att jag fick ett skratt man frissan är kanon snygg bara så du vet.
Kram pappa

2008-02-15 @ 22:04:16
Postat av: Lilla syster

Fy fan vilken snygg frisyr. I LOVE IT. var chokad presic när jag såg det, men det är snyggt syster.
Bra val av frisyr.

Ha det underbart

2008-02-15 @ 22:06:19
Postat av: Adze

Niicee som Borat hade sagt det! Phat snyggt klippning Idis, Adze like... ;D

2008-02-18 @ 08:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback