Fredag denna veckan me...

Så blev de åter igen fredag. Å som vanligt så var ju mina planer att gå ut. Men klockan han nog inte ens bli 10 innan ja bestämt mig för att de inte kommer gå. För sen klockan typ 6 i morses så har ja kämpat för att inte spy rakt ut.. Har mått så jävla dåligt..suck orka me lixom...! Men de va nog bra att ja inte gick ut. För kanske är de bra med en vit helg inemellanåt! å nästa helg blir nog rätt ljus den me...för då jobbar jag... Men satan i gatan om två veckor kommer ja vara SÅ SJUKT JÄVLA party sugen! Så då sandra och leigh räknar ja me att ni ställer upp å super er dyng fulla med mig!  Min tur att bli utkastad å spy nu =P
Så min fredags kväll blev alltså så att ja kom innanför dörren vid 22.20. Blev ett bad å nu ligger ja i sängen å har just mumsat i mig en tartlett!! sjuktgott! (denna va mini citron och maräng paj typ!) Helt farligt med sånna saker! Å grejen är den att de ligger två till i burken vid säng kanten. men ja SKA låta bli den....la la la...^^

 Men ja slipper i alla fall att vara bakis i morgon!...eller andra otrevligt överaskningar!! Tack för de!!

image136

Är de inte de man kallar coyote ugly??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback