Tack tack....

Humm hur tänker folk ibland?!!!

Vi var på Ikea idag, så kom vi in å skulle gå upp för en trappa. Ja går i mitten men lite åt sidan, för vi möter två äldre herrar som ja tänkte skulle kunna gå förbi. Han går förbi på min högersida, lixom verkligen pressar sig emellan å ja känner hur han blänger på mig, lixom inte släpper mig med blicken från de att ja tar första steget upp i trappan tills dess att han lyckats knö sig förbi. Å såfort han gått förbi mig och är i jämnhöjd med lilla syster så säger han till sin vän;
"O herre gud, såg du?"

WHAT!! Tack för den lixom!
Då hade ja på mig baggy jeans (som hängde ovanligt långt ner för å vara mig till å med!),  en ramones t-shirt, svart jacka, stylat hår, svart smink å ring i näsan....men hjälp vad de störde dom...sorry lixom! Men välkommen till 2000 talet!!


Är de så illa?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lååånga meningar... man tappar bort sig halvvägs:S

men nej de e inte okej me ramones t-shirt o baggy;P

2008-12-29 @ 04:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback