Skärpning Riccie!!

Nej usch va dålig ja har blivit på å blogga de senaste. Så många gånger tänker ja att ja ska skriva nått men så är de alltid nått annat som kommer imellan, oftast jobb eller fester eller polare! Livet helt enkelt. Men i vanlig ordning så lovar ja att försöka bättra mig!!

Nu är de inte många dagar kvar till jul å som du kanske vet så ska ja hem till familjen!!! Saknar dom massor så de ska bli hur mysigt som helst att komma hem! Var så länge sen nu, de är oxå nått de måste bli ändring på! Måste besöka familjen mera! Tror de hade varit lättare om ja faktiskt hade haft ett schema som räcker i mer än 4 veckor frammåt! Så man lixom KAN planera in nått!!

Har fortfarande svårt att välja, mörkröd eller ljusblå.... Vet nog egentligen vad ja vill, men man ska se till å få det me. Jag vill, vill du?!!!

Nålar nålar nålar över allt!!! De är helt sjukt vad man kan fastna för nått så fort å lätt! haha! så nu när näsan har läkt så har ja gjort det igen! ,Men var kan ja inte säga här än, kolla på min Bdb så finns bild! Men annars så kommer ja säga de när ja kommit hem å visat päronen!! Kommer nog vara poppis............................................

På måndag när ja kommer hem så ska ja till Gelan så hon ska få laga mig!!! Älskar hennes konster vill ja lova!! Helt sjukt va bra hon är!!!

Phust efter allt för många om å men så har ja nu i alla fall lykats köpa årets alla klappar...,inte lika nöjd med dom som ja brukar, då mina klappar alltid är sjukt genomtänkta! (oftast ;) ) Men i år så får ja ingen ordning på de!! Men va fan rätt bra blev de kanske...bra men inte bäst!!


Men nu ska ja sova...själv....mycket bättre om när du 'är här å håller mig sällskap =)=)=)


pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback