Najs!

Så där ja! Nu är Prinsessan där hon hör hemma! I stockholm!
Va lite seg på jobbet men sen så åkte ja å mötte upp min babe! Gud va hon har varit saknad! Nu är det som de ska vara, god ost, en god sallad å en flarra vin! Morgondagen är planerad som så, att fröken ska sova halva dan å luncha å grejer å plugga medans ja jobbar å sen så ska ja träna lite å sen så ska vi äta lite!
Ska ut å käka med Lina, Linnéa, Oskar, Sessan å Jag! Blir dock lite ledssen åt att Li inte är kvar här och hade kunnat följa med oss... Då hade ja haft alla mina tre närmaste vänner där... =( Men en vacker dag så ska ja allt se till att ha alla tre på samma plats på samma tid!

Å Li babe har åkt nu... =(=(=( Kommer sakna henne hur mycket som helst! Vem ska ja nu ringa varje kväll å bara ha i telefonen utan att direkt prata utan bara ha där å ha som sällskap... =(
Kom snart hem min älskling!

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Ja, himla Li. Åka sådär precis innan jag kommer och hälsar på! När ska jag få träffa dig egentligen?

Postat av: li

<3

2008-12-06 @ 18:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback