Stackmoln....

Oförskämt glad!!! Eller?

Ja vet inte vad det är som gör det, men allt känns just nu så himla lätt, bra och rätt. Men det känns fel att vara så glad hela tiden. När ja vet att inte dom som står mig nära är helt lyckliga. Men de blir ju fel det med...
Men kanske kan ja vara glad... å uppmuntra andra till min ständiga optimistiska syn på livet!
 Ida, den ständiga opptimisten.

Men även solen har ju sina fläckar... Och även ja har mina små stackmoln. Dom som ibland kommer över mig å påminner mig om hur jobbigt det kan vara å då blir lixom min lollipop värld grådisig....som idag... idag är det disigt....
Men ja tror att det är bra att det är disigt idag, får ju träningsvärk i kinderna i magen när ja skattar å ler hela tiden ;-P



Idag har det varit riktigt riktig regn och rusk väder i mitt liv...
Ville inte vara med mer. Ville bara lägga mig ner, blunda och hoppas att när ja kollade igen så skulle allt vara bra igen.
Dagen i sig börja väll egentligen helt ok... men så var det många småsaker som lixom bildade mer och mer moln. Och sen kom ja till jobbet. Å skulle börja med att ha möte med Pia. Typ utväcklings samtal... Å då insåg ja att de finns just nu inte en chans att dom höjer min lön. Dom låter mig nog hellre sluta känns det som... Å sen den faktorn att ja ska ner till våran andra butik i Luma och jobba där i köket... bara för att det tydligen bara jag som kan vara där, för att det var min starkhet, för att ja va bra på att produsera å bla bla bla.. ja kunde inte ens ta komplimangerna. Jag kan inte se något roligt alls med att vara där nere.
Det sa ja till Pia också. Och hon vet nu att ja kollar runt efter nytt jobb. Så har du ett najs kock jobb till övers, säg bara till! Ja e tydligen rätt bra på de ja gör så du vill ha mig! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback