Stackare!!

Haha nu börjar denna frågan stiga mig lite åt huvudet; "Men vadå, hur har tjejer sex?!"
Så nu tänker ja en gång för alla förklara det för er här i min blogg! Ja ska förklara så gott jag kan, men inte så att de sticker er i ögonen! Ja kommer att berätta för er om det vi kallar "klitorissex" som är precis lika mycket sex som "vanligt" vaginalsex är! Ja ska låta er höra en låt som förklara ordagrant hur ni ska göra för att er brud (oavsett om du är kille eller tjej) att vrida sig av lycka för att du nu vet vad det går ut på! Nu jäklar skall det bli sexundervisning på mitt vis!!

Men det lååånga inlägget kommer ni att få ta del av i morgon em, kväll då jag hunnit skriva klart det! Ska ägna mina timmar på tåget i morgon åt att skriva! Så håll uttjik! snart är din kanske viktigaste gajd någonsin här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback