Grön vecka!

Ok nu har ja nog tagit mig vatten över huvudet. Men ja ska klara de! En hel vecka med endast frukt och grönsaker, färska eller kokta, och små mängder nötter för fettets skull, som man faktiskt behöver!
Varför ja gör detta?! Jo för de första för att se om ja klarar de! Å envis som en get är ja så de borde gå! Å så måste ja bevisa för flickorna på jobbet att ja kan! Å sen så har ja fått för mig att det är lite renande! Rensar ut lite toxiner å så! Hoppas ja på i alla fall! Å så klart en massa H2O på detta så blir de nog bra! Så har ja fått för mig att man inte är lika uppsvullen sen oxå! Å de låter bra!
Fast ja tror ja har valt en riktigt dum vecka! För ja kommer förmodligen vara sjukligt sugen på socker och choklad denna veckan me... men men de blir en utmaning! Som sagt flickorna på jobbet tror inte att ja klarar två dar!! Upp till bevis!

image189
Min meny den närmaste veckan! Mumma!

Jo just de ja, glömde ju säga vad ja inte får äta;
socker
kolhydrater
protiner
mjölkprodukter
ä listan blir för lång!
All annan föda ska ja hålla mig undan!


Kommentarer
Postat av: Pappa...!

Hej Ida!
Klart att du klara minst en vecka med bara grönt;-)
Jag kan hem för en timme sedan, har varit i Belgien över dagen det var en bra och intressant resa.
Vet du vad jag och mina jobbar kompisar skall på kick off????
Jo vi skall till Polen i 3 dagar och det skall bli himmmla kul.

2008-04-17 @ 22:27:30
Postat av: Den galna delen av syskonskaran!

Ja de borde ju inte vara så svårt! O va roligt me Belgien! Fan va ni får åka runt överallt då! Vissa har de bra!å där e de la billig alkohol va?! hihi! kanske kan du ställa upp å köpa med en flaska eller två då!? *ler* kramar

2008-04-17 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback