En låååång vecka!

Denna arbetsveckan började en torsdag..för förra veckan! Alltså den typ 17.. Å den slutade idag, den 28onde..! En skön vecka på 12 dagar och samanlagt 100,5 timmar! Så nu är ja rätt trött! Å de märks! Ja häller ut spad till oliver som ja vet att ja MÅSTE ha kvar, ja snubblar över mina egna fötter, ja fortsätter att hälla i mjölk i latten fastän att koppen redan är full, vilket resulterar i att de blir kaffe över hela disken... Ja mummlar, säger massa skumma saker å skrattar åt ALLT! Men de har varit en rolig vecka me, även om de va stressig! Har gäst spelat nere i sjöstaden i vår "moderbutik"! Dom va kort me folk å de e ju klart att man ställer upp lixom! Skulle ev jobba där i morgon med (så min roliga vecka hade kunnat bli15 dagar lång i stället!!) Men nu är ja trött å vill SOVA!
Men i morgon ska de bli fint väder så ja ska ut i solen! Ska ev ta mig en lång promenad från nya lyan till jobbet, för att se hur lång tid de tar! Eller så blir de till att shoppa ett par inlines! Har nämligen kommit på att de måste vara de billigaste å snabbaste sättet att ta sig till jobbet på! Dock så sa Pia att ja fick inte börja åka innan hon viste att hon hade nån som kunde ersätta mig på jobbet! Å Prinsessan är aldeles övertygad om att ja kommer dö! Hon säger att de är som att se mig springa...de händer inte!!
Men men! Vi får se! Nu ska ja SOOOOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback