De kallar ja en dubbelmacka...!

Lyxigt värre! Threesome, dubbelmacka, gangbang eller triangeldrama... Kalla det vad du vill, ja fick de inte vart fall ;-P
Nog för att ja mådde som en drottning av att vara tre i min säng, men inte mycket mer än så! Haha

Men en sjukt trevlig helg har det varit i alla fall! Var ute i fredags med Lina och Therese, började med en go middag hos mig å sen så drog vi såklart till G för att skaka rumpan! Va mycket exalterad över att få visa Lina min absoluta favorit klubb å blev grymt förvirrad när hon inte gilla de!!?? Hur kan man inte gilla de stället?! Så dom svek efter ett tag å skulle dra vidare, men ja trivdes mer än väl där ja va så ja vägra röra mig ur fläcken! Vid 2 ringde dom å fick för sig att dom hade tröttnat å ville hem.. så dom kom tíllbaka till G å mötte upp mig så drog vi hem vid typ 3 tiden... Sov några få timmar innan de va dags för ännu en hård arbetsdag... Men efter en sååå trevlig kväll så kan man jobba lite till på ren lycka ;)


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Ja dubbelmacka blir väl lite svårt för dig Ida eftersom att du inte diggar killar längre...
Det behövs nämligen 2 stycken av dessa för en dubbelmacka.. Inget jag kan tänka mig är hälsosamt överhuvudtaget.. risk för utfyllnad..

2008-04-14 @ 06:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback