En kalas full Elin beställes!

Så bra gick de med våra vita veckor... Elin är desperat efter att träffa människor så de va ju inte annat än att gå ut. Men Ida stod minsan på sig och skulle vara nykter. Inga onödiga kalorier skulle intas å inga onödiga pengar skulle spenderas. Men nej de gick ju som de gick. De börjar med att Elin säger att vi i alla fall bara kan dricka lite Baileys innan vi gick... vilket blev två glas... Sen var de så tråkigt när vi skulle gå ut att ha på mina egna skor så ja skulle nödvändigt vis låna ett par höga av Elin, med betoning på HÖGA!
Ställer oss i spegeln för att se efter om vi duger för stora staden. Ja står tyst ett tag innan ja utbrister "Skjut mig.............eller fettsug mig!" Elin skratta då så mycket att hon inte viste var hon skulle ta vägen.
Men vi började traska mot tunnelbanan då ja inser att de här kommer aldrig att gå, ja kommer få brutal skoskav, men skam den som ger sig! Landade först på odengatan på ett litet mysigt hak där, betalar gaderob och går inte för att sätta oss, när vi inser att det är fotboll på tvn....suck NEJ...hatar de typ... Men ja ja drickat var ju billigt så de blev ett glas vin till Elin och en cider till mig. Drack glatt upp den å gick sedan mot tunnelbanan.
Nästa hållplats blev Stureplan och ett as grymt ställe! Sjukt bra musik, grymma bartenders å massa - å då menar ja MASSOR - med snygga karlar!! Så vi njöt å drinkarna va me as goda! Kanske inte dom biligaste i stan men får man dom serverade av en av stans snyggaste killar så kan man lätt betala lite mer! Så där blev de två drinkar.
Vid de här laget hade ja börjat få rejält ont i mina fötter å led så fort ja blev tvungen att resa på mig... Usch va hemskt de var. Å Elin började nu bli riktigt berusad å ja kände mig nykter fortfarande. Å vi började tröttna lite på stället å ville röra lite på oss. Eller ja de va väll så att Elin ville dans. Men med mina fötter var detta en tekniska omöjlighet...
Så vi skulle i alla fall traska runt lite och Elin ville promt in på Spy Bar ((eller hur bruden att vi kommer in där!!)) Men Elin var vid de här laget dyng rak och ja hade så ont i fötterna att ja måste ha sett lika full ut jag där ja vakla omkring i mina minidojor... Så ja fick Elin till att gå med på att åka hem.
Väl på tunnelbanan så slet jag snabbt som fan av skorna och vilken befrielse!! De bästa ja gjort på länge! Elin babbla på med allt å alla å fråga dom två männen framför oss om dom inte ville byta skor med oss... Konstigt nog ville dom inte de! Skummt eller hur  =P *ler*
Men väl framme i Abrehamsberg så började vi gå hemmåt, Elin var då sjukt pratig men mycket underhållande! Så åkte de förbi ett gäng killar i en taxi som veva ner sitt fönster å skrek "Slaggatan 7!!!" Så vi såg detta som en inbjudan till en efterfest och Elin var noga med att vi var tvungna att kolla var de låg när vi kom hem, för om de låg nära så skulle Elin minsan gå dit! Men icke. Vi kollade på eniro och de var skamligt långt å gå. Å tur va la de! Elin som nu knappt kan få fram ett ord rent ur munnen å vimsar omkring å visar rumpan, jupp alla pojkar ja fick se den! Massor =P
Så nu sitter ja här typ nykter i min säng å Elin den kalas-fulla-snurrar-i-huvudet bruden har gått å lagt sig. Ja hoppas hon inte blir allt för bakis min lilla prinsessa!


image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback