Roligt!!

Avsändare
Pouringdown K27 från Barnens ö i Stockholms län
pouringdownSkickat: Söndagen den 21:a oktober 2007 kl 20:52
 
 
 
Hej,jag har suttit i en diskussion med min designchef på Acne i dag om vad vi skulle g;ra med höst kollektionen08,vi kom inte direkt någnstans,så jag tog en break.Jag loggade in på helgon o efter ett tag dök bilden av dig upp o jag blev inspirerad så pass att jag fick igenom en klännings skiss.Klänningen kommer att finnas med i Acnes hösrkollektion 08.Tack för inspirationen.Mvh Vincent


Tjéna eller!! Inte nått man får höra varje dag! Var så god! Står så gärna till tjänst!
Men ja undrar dock vad de blir för klänning då den inspererande bilden var denna;
image65

Men de blir nog spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback