Lååång vecka...

Veckan har varit väldigt lååång... Den börja egentligen redan förra veckan då Elin åkte till Strömstad å ja blev själv hemma...
Började med att ja var ledig torsdag fredag och gjorde väll egentligen inte direkt nått överhuvudtaget å dagarna va rätt så sega.. Sen var det helg och ja jobbade å va på personal fest, de va la rätt så trevligt å tiden flöt förbi! Sen blev de söndag kväll och väntan på att Elin skulle komma hem, även detta va så segt så att ja somna. Vakna lite lätt när hon kom hem sen dog ja igen!
Sen var det måndag å ja var ledig å Elin jobba som vanligt! Dan va seg men åkte i alla fall in till stan för att shoppa lite mat med Elin efter att hon slutat! Guuud va skönt de va å se frugan igen! Handla en massa mat å sen hem för å ta de lungt då Elin va helt slut efter dagen. Å sen var det en mycket mycket seeg tisdag, BLÄ!!
Men så blev de Onsdag å dags för att jobba. Började med en kort dag och slutade redan klockan fem och åkte in till Gamla Stan för att gå till Choklad Koppen för att äta lite middag/kvällsmat! De blev var sin smörgås och en kopp choklad/the! Mumma!
Så blev de tordag å en lång dag på jobbet. Kom hem sent å gick å la mig ganska så snabbt... Å sen kom den längsta dagen på den lååånga seeega veckan...började klockan 8 och slutade kl 23.30.. Hade en bitter fitta till kock i köket men ja sängde av öronen och lät de rinna av mig och höll mig sådär lagom mycket ute i butiken med alla mina trevliga arbetskamrater och prata lite med dom! Men ja fick akta mig för att prata för mycket för då kom Gollum å klaga =P *ler*
Men nu är äntligen den lååånge å seeega veckan över och nu är det en lång skön helg på tre dagar av total vila innan nästa vecka börjar! Jag längtar redan!!¨

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback