En hård kväll...

Halva familjen har varit på besök och de började med två långa shoppingdagar på stan med en del kläder som inhandlades och mycket trevlig kvalitets tid med mamma och stora syster. Middag här i torsdags kväll med tacos massa vin och massa trevligt sällskap. Mammas gubbe Thomas tog med sin bror som mamma å thomas tycker att vi ska börja umgås med... humm.. nu snackar vi om en mc snubbe på ca 40 år som hänger med Hell´s Angels folk... *ler* Men han va väldigt trevlig å me tanke på att "Änglarna" fixar många stora fester kanske de finns en möjlighet i alla fall till lite trevliga fester!

Så blev de fredag och ja fick ny smärstillande utskriven till min mupprygg. Så ja tänkte att ja skulle ta en för att se hur starka bi efekterna blev. Första timmarna va lugna men sen gick de utför. Vi åkte hem till min moster på middag, va väldigt hungrig å mådde illa så hade lite svårt att äta men gjorde mitt bästa för att inte vara otrevlig!
Men så började huvudet snörra... började bli suddigt å illamåendet blev mer påtagligt... Ursäktade mig och gick å la mig i soffan.Men aj de skulle ja inte ha gjort, de snabba nerliggandet gjorde att de snurra till ordentligt och ja fick springa in på toa...
Vinglade tillbaka till soffan å började skaka nått fruktansvärt. Prata lite med sessan i telefonen å fick prata med Linnéa som även hon är bra på att knapra piller, hon skulle skicka med Elin några som var bra!! Mycket tacksamt.
Men vilket fall som helst när ja ligger där å skakar så kommer hela middags sällskapet in å ställer sig runt mig å frågar å pratar å håller på...de va jobbigt... Så vi bestämde att vi skulle ta bilen hem igen. Men som ni hört innan så är ja ju åksjukt, jupp även i bil. Så ännu mer snurrig å ännu mer illamående vinglade ja upp mellan räckerna till lägenheten. Väl innanför dörren föll ja ihop på en hög... drog av lite kläder, kröp in till toan, låg å hulka ett tag innan ja kröp vidare till soffan å somna, kl halv tio!
Summa sumarum, ska aldrig mera ta Tiparol! Farliga grejer de där... BLÄÄ!!

image72


Kommentarer
Postat av: Jonte

Mmmm visst . det är säkert en bra idé att hänga på "Änglarnas" fester... Fint de!

2007-11-07 @ 02:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback