Borde förbjudas!

Så kom ja återigen hem med skärsår i händerna... Ja förstår inte vad de är men antingen så skär ja mig eller så bränner ja mig. Alltid är det nått. Som Elin sa, ja borde nog förbjudas i alla kök, är ju en särkerhets risk både för mig själv och andra. Men nu ska ni då inte tro att de bara är knivar ja skär mig på och ugnen ja bränner mig på. Nej då, vet ni hur mycket man kan skära sig på burkar, aliminium lådor, skärmaskiner, rivgärn m.m..listan kan göras lång. Å hur många varma saker finns de inte i ett kök... jupp ja är nog hopplös...
Men vadå innan en ryttare är bra måste ju dom ramla av hästen 100 gånger eller vad de är...är de kanske så då att en kock måste skära sig 100 gånger innan man blir en bra kock!? I så fall  e ja i all fall på god väg!

Här är min senaste prestation... min plan var att hålla armen stilla i ugnen... de gick inte så bra dock..
image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback