Trevligt men över!

Humm... vet nog inte riktigt om ja ska skratta eller gråta... troligtvis inget av de! För ja fick de ja ville å nu e de över! å så va de med den saken! Känns väldigt kul å bra att vara uppskattad av någon och de e kul när man får långa blickar av folk men de räcker! Vet att en del av de kanske inte var allt för inteligent å att ja borde ha gjort de på annat sätt men men de e ju jävligt lätt att vara efterklok! Nu e de som de e å de e de bara till å leva med. Kolla upp allt å skylla sig själv i värsta fall, men ja brukar ju ha tur...=P kanske dumt å säga så... men ändå!


_________________________________________      O     __________________________________________



Vi ska till Gbg och ha så roligt! Längtar efter att få träffa dig och festa med dig igen! Var så himla länge sedan nu! Saknar dig mer än va ja sakar hemma! Å ja är ändå bra hemmakär =P
Ska bli så roligt att få visa dig hemma! Få visa dig var ja växte upp! Visa dig skogen där hemma som luktar så gott på våren! Visa dig huset där ja gjort så mycket bus! Visa dig skolan ja hatade att gå till! Visa dig vårat patetiskt lilla centrum! Visa dig mitt gamla rum, mitt gamla hem, mitt gamla liv!
Saknar dig så min uderbara vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback